Thursday, January 14, 2010

everything changed~

salam..
aku tatau camne nk mulakan smua ni...errr..sshnye...bkorban demi kepuasan hati smua org..aku rasa itulah perkara yg aku buat slama ni..huuu..byk yg aku pikirkan..byk jugak yg aku pndamkan..dn byk jugak aku makan hati sndiri..sakitnye hanya tuhan yg tahu..mjadi seorang hamba allah..seorang anak kpd dua ibu bapa..seorg adik kpd abg2 dan kakak2..seorg kakak kpd seorg adik..seorg sahabat..kwn kppd insan2 sekeliling..da juga sbg seorg gf kepada seorg bf..sesungguhnye pjalanan hidup itu amatlah sukar...prinsip aku..jgn mnyakiti atau mgkhianati..tp bila dkhianati atau dsakiti jgn terus bdiam diri..dunt be so stupid..okeh?
ape yg aku lalui slama ni..tak siapa pun tahu betapa peritnye..kadang2 kita rasa kita dah buat yg terbaik..but still not enough dmata org lain...smuanya salah sana sini..kdg2 org bcakap dbelakang..ye..kita tak mampu tutup mulut manusia spt mudahnye kita tutup mulut tempayan..belanga..ataupun kuali..tp manusia..once they spread da story..they'll never stop..never!aku seorg manusia yg tak ske mngambil tahu pkara yg xde kne mngena ngan aku..sama skali malas utk mjaga tepi kain org..tepi kain aku pom tak terjaga..huh..tp manusia ni..wambut sma kaler..tp hati lain2..susahnye..huuu..
pelik bukan?perlu ke ssh payah mghabiskan masa utk mgumpat atau mgata org..bukan la aku nk pretend cam aku ni bek sgt..tapi kalau 24hours suk mngata tu ape cerrr?adehhh...lg satu hal..aku mluat betul dgn laki yg ske pusing cita..jap camtu..jap camni..cam hampeh..tak gentelman..buek..mnyampah3..tak payah buat sesuatu jika kita tak ikhlas utk buat smua tu..buang masa jek..!aku pom tak penah meminta2 utk org tabur budi pada aku..just go away from my life!!!!!

depress,
emilymohamad!

No comments: