Tuesday, February 23, 2010

1st march?

1st march? aku fobia ngan 1st march..sungguh aku tidak suka..sgala impian dan anganku musnah..sgala janji hanya tggal janji..damn! aku benci..aku benci ngan keputusan aku..aku benci situasti pada ketika itu..aku..aku..aku..aku kah yg bersalah?aku yg tak mampu mpertahankan ape yg ade..aku yg mlanggar sumpah dan janji..dan aku lah yg tewas waktu itu..da loser is me..!shit..!bila 1st march bakal kembali..smuanya buat aku sgt kecewa..i cannot stand anymore..tatau pada sape aku nk citakan smua ni..aku keliru sendiri..1st march tak penah mberi pluang utk aku berfikir..berfikir sejenak n deep.supaya keputusan aku pd ketika itu tidak silap..tp aku mmg silap..ye..mmg aku bongok..!so???~

2 comments:

Anonymous said...

urmm...mungkin tepat keputusan tu... tapi perit..

emiLy said...

mungkin ina..mungkin....~~~