Saturday, July 17, 2010

aku mohon....

alkisahnya..mengapa memiliki jika hati tidak menghargai..jangan skali2 membohongi diri sndiri bila hati tak lagi memerlukan..aku bcakap bg pihak siapa..?entahlah..aku pom keliru..semakin hari..semakin menjauh apa yg diimpikan..sakit dihati tak siapa yg faham..tak siapa juga mampu memahaminya smpai bila2..benarkah aku sudah terlewat..?terlewat untuk memiliki skeping hati yg aku cintai..?maka..dengan redhanya..aku melepaskan kamu pergi dengan berpegang kpd takdir ilahi...Tuhan telah menetapkan segala2nya..andai ini dugaan yg harus ditempuhi..aku terima dengan hati yang redha...
hilang segala2nya membuatkan aku tsungkur..rebah dan sukar utk bangkit semula..smoga Allah memberikan aku kekuatan..ketabahan untuk mengharungi segalanya..tanpa keluarga tercinta..sahabat tersayang..terpaksa aku lalui smuanye bsendirian disini..
Smoga tuhan yang maha agung mengurniakan aku segunung kebahagiaan yang selama ini tak kunjung tiba..aku mohon..........