Monday, June 20, 2011

MAMA

assalamualaikum...hurmmm..aku mmg camni..nk kata spesis biskut chipsmore tapi rasa2nya manusia..sbb ada 2 mata..2 tlinga..hehe..tp ni lah aku..kejap ada..kejap takde..biarpun begitu..ambo masih lg ore yg samo..haha..ari sero supo nok kecek kelate..slain dr bukan lg bgelar seorang guru...aku dgn jayanya mengorak langkah menjadi seorang sales n marketing executive..hoho..apa bran..?itulah khidupan..smua yg blaku pasti dluar jangkaan..dn baru2 ni mmg banyak benda dluar jangkaan aku..tp aku tetap bersyukur dgn sgala apa yg telah Allah atur dan rencanakan utk hidup aku...dn mlm ni..aku rasa sgt rindu pd seseorang."mama"..mana mama dah pegi..puas aku cari mama..kini menemui jalan buntu..smoga mama sentiasa berada dibawah lindunganNYA...smoga masih ada pertemuan utk aku dan mama...smoga Allah memudahkan segala pencarianku..Amin..T.T

No comments: