Friday, January 28, 2011

haru biru

semekom..masih ada pembaca setia ke..?stelah blog aku lama dtinggalkan smpai bersawang..hehe..tiba2 arini ati aku sgt rindukan blog..hurmmm..tnyata..khidupan sbg seorang penganggur terhormat sgtlah membosankan..semenjak aku pulang ke kampung halaman 2 bulan yg lalu..ini kali keempat hari2 ku dihabiskan dengan penuh kebosanan di hospital..sungguhpun begitu..berat mata memandang..berat lagi bahu yg memikul..hurmmm..bersabar lah adik...
tinggal seminggu shj lg sisa2 masa utk aku bersenang lenang..slps ini aku bakal memulakan langkahku sbg seorang pendidik..ohh..sungguh aku tidak pcaya..smoga Allah memberi aku kekuatan dan kesabaran..:)
hari ini..tanggal 29 jan..aku membuat satu lg penghijrahan...yeahhh...berambut pendek skali lagi...ku lakukan smua ini sbg satu terapi utk diri snndiri..perkara yang berlalu usah dikenang lagi..
sekian....:D