Sunday, February 27, 2011

buat Mu..dan kamu...

fasa perubahan hidup selalu tjadi dalam hidup kita..umpama roda bputar..skilas kita diatas..skejap lg kita mula tpelanting ke bawah..sungguhpun begitu..langkah mesti dteruskan juga..jgn skali-kali toleh ke belakang..lupakan segala kepedihan dan kedukaan..buka la satu lembaran baru dalam hidup...lakarkan satu lukisan baru yg indah..berwarna warni..hapuskan rona-rona serta noda hitam..biarkan ianya jauh kebelakang..

hidup aku baru-baru ini banyak berubah..segalanya baru..aku melangkah jauh meninggalkan dunia yg penuh kelalaian..ya Allah..terima kasih kerana masih menyayangi diri ini..sesunggahnya..aku Hambamu yg sgt mencintai Mu..Ampunkan segala kekhilafan diri ini...;(

syukur aku pada Allah..syukur krn akhirnya hadir satu sinar dalam diri ini..hadirnya insan2 yg tulus menyelami jauh kesudut hatiku..terima kasih teman..sungguh aku kenang sepanjang hayat ini..terima kasih buat segalanya...maaf sekiranya aku melukakan hatimu...