Sunday, May 15, 2011

16 mei 2011

assalamualaikum...hari 16 mei 2011..hari ni hari isnin..hari ni HARI GURU..!!wahh..tanpa dsedari..tahun ni aku menerima ucapan slamat hari guru, cekgu dr anak2 didik aku..hati rasa berbunga riang..walaupun skolah sepi tanpa sebarang sambutan..hati aku tetap berbahagia..akhirnya selangkah aku telah penuhi impian maa..aku dah sahut segala cabaran utk mjadi seorang pendidik..hari kedepan atau esok hari aku belom tahu tempat aku dimana..tp untuk setakat hari ini aku puas dgn sgala kesabaran dan sgala yg ilmu aku curahkan kpd smua anak didik..pape hal pun ..aku ucapkan selamat hari guru buat smua warga pendidik diluar sana..tak lupa jugak kepada guru-guru aku bmula dr kindergarten, skolah rendah..skolah menangah..matrikulasi dan juga upsi..jasamu tetap ku kenang hingga ke hujung nyawa...Terima kasih yang tak terhingga...:)

sincerely,
cekgu meli.."__"

No comments: