Wednesday, December 30, 2009

jika dberi pilihan...

salam...
jika dirujuk pd tajuk aku kali ini..aku seakan igin skali dberikan pilihan..pilihan untuk memilih...jika aku dberikan pilihan..mahu saja aku pulang skrg...kembali ke kampung halaman..jika aku dberi pilihan..mahu saja aku mnebus smua kkhilafan aku dmasa lampau..jika aku dberi pilihan..pasti aku tidak memilih utk mngecewakan sesiapa..jika dberi pilihan..pasti aku memilih jalan untuk bhagia dan membahagiakan smua org...adakah aku tak bahagia..?aku bahagia je..cuma..seperti ada yg tak lengkap..ada yg blubang dan kosong...huuuu..maka..sempena tahun baru yg bakal menemui kita dlm masa tak lebih dr 24jam lg ni..aku berazam utk lakukan yg tbaik..jd yg tbaik dr sgala segi..segi apa...?tak perlulah aku nyatakan dsini..biarlah hanya aku dan Dia yg tahu..aku doakan smua org akan menempuh tahun baru ni dgn 1001 kejayaan dan kebahagiaan..AMIN...buat family yg dkasihi..moga tahun ini kita skeluarga akan berada dbawah lindunganNya..lupakan sgala yg mnyakitkan..dan majulah khadapan tanpa brundur lagi...=)) God Bless all of us..Insyaallah....


sincerly,
emilymohamad

No comments: