Wednesday, December 30, 2009

pengantin baru....?

bercakap mengenai pengantin bawu ni..ank2 dara serta teruna pasti tsenyum2..mahu mngikot jejak langkah mereka yg sudah bkahwin katanye..heeee...bcerita bab2 pkahwinan ni..aku rasa...aku pnye pendapat yg tsendri..mlalui pngalaman2 kakak2 dan abg2 aku yg hampir sedozen kat umah tu..pkahwinan ni..sama lah spt..wlcme 2 da so complicated world..iya kah..?huuu..pada aku iya lah..dr mjaga diri sdiri..kita hndaklah bkomitmen mjaga suami..isteri..anak..dan lain2...tp..oleh krn kita ni umat nabi muhammad s.a.w..maka..kita hedaklah mngikut sunnahnye..binalah masjid..krn ianya akan memanusiakan kita...hehehe...kalau tak caya kita tanya kwn2 kita yg telah mdahului kita ni..hehhe...neway..congratulation gjah..smoga bkekalan hingga anak cucu..hingga hujung nyawa...=))

~~bersama jijah n sweet hubby nye..heeeee~~~

tahniah skali lagi buat jijah dan smua rakan2 yg telah mnempuhi alam pkahwinan..slamat pngatin bawu buat kalian smua...aku doakan smua mjadi ibu dan bapa produktive..cepat2 dapat baby..wahahahah...sekian saja utk kali ini..daaaa~~

emilymohamad

2 comments:

Anonymous said...

Heee.... Kenduri jijah..lainnye! maybe sebab lame xjumpe jijah kot :P

Selamat Pengantin Baru to Jijah & Husband.. Smoga berbahagia hingga akhir hayat..amiin.

emiLy said...

amenn...doakan ja cepat kawen..hahahaha...