Thursday, December 31, 2009

wajah yg polos...?

salam...bak kata seorg sahabat aku..dsebalik wajah yg polos..then aku mnyambung ayatnye..kita tatau seribu satu keceleruan dan ketidakikhlasan dsebalik wajah itu...apa maksud aku...?yg aku maksudkan dsini ialah..jgn mudah tertipu atau terpedaya dsebalik persoaliti luaran seseorg..huuu..split personality..kadang2 kita tak pernah jangka dsebalik kebaikan yg dtonjolkan seseorang atau sifat kecomelan yg dtojolkan mereka sebenarnye manusia btopengkan iblis..wahhh! kasar benar bunyinye ye..?tapi itulah hakikat yg berada dbumi ini..bernafasnye lagi aku dpagi ini utk memberi pngajaran dan nasihat bahawa 'PHD' yg berada dalam diri seseorg manusia tidak akan mngenal saudara, sahabat, kawan apatah lg musuh..anda mngertikan?PHD stand for PERASAAN HASAD DENGKI..huhuhu

diharapkan kepada semua kawan2 yg berada dluar sana sntiasa bsedia mghadapi apa saja kmungkinan..dan jgn mudah tertipu dgn mereka yg bwajah polos..bperwatakan comel2 dan mngaku bahawa mereka sahabat baik anda..tak mustahil suatu hari nnt..mereke akan mngkhianati anda...sekian....

hurt,
emilymohamad~

No comments: