Wednesday, March 17, 2010

mungkin saja

slmat bbhagia wahai teman2..aku sntiasa sng mlihat kbahagiaan kalian smua..
snyuman dan gelak tawa yg slalu menenangkan hati..
namun sygnya..aku bukan org yang dulu..masa mrubah sgala..aku terasing ddunia sndiri..
tidak ingin mganggu dan mrimaskan siapa2..
kedengaran spt amat perit bukan..tapi itu la hakikatnya..people are people..n always change..kdg2 prubahan tu buat org mluat dan tidak sng..namun apa bole buat..masa kita bsama smakin jauh kbelakang..dan mgkin aku bukan seorang shabat yg mbahagiakan lagi..mungkin...hati kalian tidak siapa yg tahu..
tiada lagi waktu utk dkongsikan bsama..tiada lagi kmesraan utk dpupuk bsama..tiada lagi ksusahan utk dtanggung bsama..
mungkin ini petanda..aku harus mngundur diri sejauh..jauhnya...mungkin...~~

No comments: