Saturday, March 6, 2010

photo lama..~

bila renung balik sepanjang idup kita ni..pasti dah berbagai ragam manusia tlh kita jumpa..bila aku duk bedek2 file2 lama lam laptop ni..tjumpa la pic2 lama yg masih kemas tsimpan lam simpanan aku ni..huuu...speechless seketika..aku pom tak penah sgka aku penah mngenali dan bkwn dgn beliau suatu ketika dahulu..namun siapa sgka..cepat pula smua itu blalu..gone semacam itu saja..slah sape?mungkin tak de sape yg bsalah..mgkin sudah dtetapkan di loh mahfuz itu bahawasanye...jodoh pertemuan kami tidak lama..aku redha..aku terima dgn hati yg terbuka..sgala yg kita kgsikan slama ini juga akan tsimpan kukuh sbg knangan slama aku masih bnafas dbumi Allah ini..masih aku igt kali terakhir aku jmpe kamu..ohh..rupanye itu saat terakhir..dan lambaian terakhir..serta ptemuan terakhir bg mu...sgguh tak pernah aku jangka..dengan alasan yg baik sgguhpun kurang logik diakal fikiran aku..kamu memutuskan satu hubungan yang baru hendak bmula..begitu cepat smua tu blaku..dan aku sndiri blurrr..shgga skang..kalau aku buka fb..dan aku tgk profile kamu..aku bagaikan bermimpi..aku penah menjadi salah seorang dr teman kamu..tapi..photo lama itu jd saksi..bahawa..aku penah menjadi sbhagian dr knangan masa silam kamu...andai kamu tbaca post ini..andai kamu rasa kamulah orgnye..ketahuilah..aku sgt terkilan..bukan kecewa..tapi terkilan yang terlampau..sekian..slamat malam...~

No comments: