Monday, April 11, 2011

mereka yg tak pernah mengerti.....

assalamualaikum..dear blog...
life is not easy..not so smooth as we wish..bukan mengeluh..tp kadang2 baru tersedar..bukan smua yg kita impikan jd kenyataan..dn kita sama sekali tak mampu nk mjaga hati org2 skeliling kita sama spt yg kita harapkan saban hari..kdg2 rasa terluka bila tgk pjalanan hidup org disekeliling kita..dan kehidupan kita yg terpaksa kita tempuh..sgguhpun hati separuh rela...hurmmm..bukan tidak bersyukur..ampunkan aku ya Allah..aku bersyukur dgn segala pemberianMu..aku redha dgn segala kehendakMU..tp kadang kala aku hambaMu yg lemah dan hina tidak mampu lari dr perasaan dukacita...T.T Ampunkan aku Tuhan..

Maa..aku mengharapkan satu perubahan yg berlaku dalam diri maa..aku mgharapkan satu ketegasan terbit dihati maa..aku bdukacita tgk maa diperkotak katikkan..aku sedih dan merintih tgk kepenatan maa saban hari..tp aku tak mampu..aku takleh bsuara..alasannya..?aku tak berduit..aku takde pape yg boleh aku persembahkan utk maa yg aku sgt cintai...lahir dalam satu keluarga yg tidak sempurna mnyebabkan aku tumbuh sbagai seorang yg mudah kecewa...besar ujianMu buatku Yang Esa..panjang permintaan ku pada Mu ya Allah..bukakanlah hati orang2 disekelilingku moga tidak memperhambakan seorang IBU...aku MOHON....T.T