Tuesday, April 14, 2009

bila final mjelma!


huu..aku kini bersama kawan sedg mngalami satu fasa ketensenan tahap melampau..bila final mjelma..buku2 dselak..nota2 mula btebaran..dan otak kian tepu..dasyat blol syndrom ini..bikin semua kecut...aku macam biasalah..bila tiba musim final..bertapalah aku dilibry smpai kpala beku~~tu la..sbb dlu waktu lect mngajar main jek keje..padan muka aku dan kawan2..inilah keje aku lam kuliah..akibat kebosanan...





inilah hasil kesengalan aku 3 sekawan..bila tiba time exam semua cam kucing mati anak..mula kalut dan kusut...bila tgk nota mula tergaru2 tempat yg tak gatal..ngeh3..padan muka korang..padan muka aku juga!




aksi 2 makhluk yg mula kusut bila ngadap nota tp tak paham..ngahaha..ilek2~~~


akibat dari ketidakpahaman kami..kami duk la tmanggu2 di library smpai ke petang..bila tiba waktu lunch..perot mula bbunyi2..lalu...kdai nasi kerabu a.wan mjadi mangsa..besh..utk buat semua org dengki..saksikanlah keenakkan nasi kerabu ini..muahahaa~



hmmm..nampak sgt enakkan?ade jeles..??


secara kesimpulannya..heee..byk2 kan lah main diawal sem supaya anda semua akan tergaru2 spt kera kena belacan bila tiba musim final~~heee..itu saje nasihat aku...neway..chaiyok2 buat kawan2 aku..jgn berputus asa..aku kan ade..=)k..papai...


emiLymohamad~~~




No comments: