Saturday, April 25, 2009

kekecewaan awok2 klate???

Kelantan gagal penuhi impian


PEMAIN dan pegawai Selangor meraikan kejayaan mereka muncul juara Piala FA selepas menewaskan Kelantan menerusi penentuan penalti 4-1 di Bukit Jalil, malam tadi. - Foto Khalid Redza

Selangor muncul juara Piala FA menerusi penentuan penalti 4-1

SELANGOR menggunakan pengalaman beraksi di pentas saingan besar untuk menuai satu lagi hasil besar apabila menjulang Piala FA buat kali kelima selepas menewaskan Kelantan 4-1 menerusi penentuan sepakan penalti di Stadium Nasional, Bukit Jalil, malam tadi.


ni merupakan sedikit keratan akbar dari berita harian ruangan sukan..takde ape yg aku nk komen lebih2..cuma pd ade dua2 team punye kekuatan masing..dan aku ttp dgn pilahan ati aku..kpd penyokong2 klate..jgn kcewa..pasti ade kmenangan suatu hari nnt..heeeee....kekalahan smlm pom pd aku dklasifikasikan kekalahan yg agak bermaruah..kekalahan dkotak panalti tak menampakkan klemahan sesebuah psukan..huuu..jadi pengulas bola sepakkah aku..?satu lg komen aku..kaya la pemain2 slangor smlm ye..heeee..

dek kerana kekusutan aku smlm..aku pom turun sama mnyokong piala FA pd musim ini..



ni antara scene owam2 tensen bila tggu gol..




kesimpulannye..menang atau kalah itu adalah adat pertandingan...huuuuu~sekiann.....pd abg2 aku yg kat rumah tu...jgn duk mogok lak!~


emily@joyahspot..ngahahha

No comments: