Monday, April 20, 2009

terkena flu!~

kala exam menjelma..besok aku akan mulakan 1st paper aku tepat jam 9 pagi..tuhan menguji..aku bakal menghadapi exam dgn seribu satu dugaan..aku demam..aku selsema..semuanya ade..tolong2..aku mau sehat!!aku mau hadapi smua ni dgn ketenangan...hua3...tp..selain demam..aku ade cita len..haa...jika kelmarin..or kelmarin dlu aku bercerita ttg bubur jagung..arini ini topik aku ialah..onde2..atau nama komersilnye ialah..'buah melaka'...heeee...ianya agak kenyal bila dikunyah..manis rasanye..rasa agak2 lemak2 pom ade akibat pengaru buah kelapa..heee..mau resepi??
ramuannye ialah..sediakan tepung pulut..air secukupnye..gula melaka..pewarna atau daun pandan dan juga kelapa yg sudah diparut..yg agak muda...itu jelah yg dperlukan..tak ssh pom buat kueh yg sgt glamer dkala bulan ramadhan ini...
ni adalah sdikit gambaran buat tatapan semua...


dkala enak mnikmati..kuang3



rupa bentuk buah melaka a.k.a onde2

sesi menyediakan kueh yg enak ini..heeee


akhir kata..selamat mjalani final exam..study smart..bykkan doa dan zikrullah..serta bertawakkallah kepadaNya..
jaga kesihatan anda semua..jgn smpai sakit cam aku..seksa jiwa dan raga basikal..ngahaha
doakan aku jugak..jika ada salah dan silap..
terkasar bahasa..terpukul kat mana2..
mgguriskan hati, mentel dan juga fizikal..
aku mintak ampun..mintak maaf dan mintak halal walaupun raya lambat lagi...
huuu..wish all of u..All da besh!!klu result cemerlang..hati senang..mak bapak pom gumbira..
aku doakan smua org bakal cemerlang..sukses!
sekian..maafkan aku...

jujur..ikhlas..
emiLy a.k.a siti hajar mohamad







1 comment:

Mahmood Syedfaheem said...

Hi Emily! Your blog is very nice. The photographs are very beautiful. Let us pray for peace for the world. Let us make the world pollution free and save it for our children. Wish you all the best. God is Great. You can add a google translator. You can get the code from the following link.
http://translate.google.com/translate_tools?hl=en
http://health-care-you.blogspot.com