Monday, April 13, 2009

sincerely!~

jika hari ini baik..aku mendoakan agar hari esok lagi baik..jika semalam bukan malam yg indah utk dkenang..aku mendoakan keindahan itu akan muncul di malam2 sterusnya..andainye..bukan sekarang takdir yang baik buatku..siapa tahu kemungkinan esok adalah takdir yang manis buatku,..

pengorbanan yg dlakukan stakat ini mgkin tidak termampu utk mbalas jasa org2 yang penah bkorban utk ku..adakah doa dan pengharapan mampu mggantikan sgalanya..?

kelukaan hari ini mungkin tak setanding kelukaan semalam..mungkin tak sehebat kelukaan masa akan datang..wajarkah aku mbiarkan segalanya berlalu tanpa memikirkan ape2..?

dimanakah kegembiraan dan kebahagiaan..?telah aku simpan sgala kbahagiaan aku disuatu tempat yg paling indah dhati ini..tp kadang2 ianya kosong mghilang..kenapa ia hilang..?sape yg mencuri..yg mbawa pergi semua itu..?aku tidak tahu..dan sama sekali tidak mengerti…..

sekarang..besok..atau bila2..aku tetap diri aku..mahu atau tidak..kehidupan perlu dhargai dan seabagai manusia, perlu menjalani norma kehidupan manusia yg biasa..kusut dijiwa ubatnya adalah mendekatiNya…jiwa tidak seharusnya dibiarkan kosong dan merana…ianya perlu terisi dgn KEIMANAN~~~itu lah ubat paling mujarab…

Sincerely…

EmiLY~~

No comments: